Jaroslav Turánek: Recenze knihy Zločin v režii státu

17. 09. 2024, 14:43

Recenzent: Jaroslav Turánek

V edici IR Inovace Republiky nedávno vyšla v překladu MUDr. Aleše Novotného kniha německého lékaře Guntera Franka „Zločin v režii státu“.  Jedná se o překlad z německého originálu knihy „Warum die Corona - Krise erst dann endet, wenn die Verantwortlichem vor Gericht stehen“, která byla vydána v roce 2023.

Tato kniha shrnuje fakta o pseudopandemii infekce Covid-19 a poukazuje jednoznačně na lži a podvody, které vedly k vynucované vakcinaci neprověřenými a v podstatě neúčinnými genetickými vakcínami. Je zde popsána a zdokumentována role státu, jehož političtí představitelé naprosto selhali a dopustili, lépe řečeno aktivně se podíleli, na porušování zákonů a zneužití medicíny proti vlastnímu obyvatelstvu. Svůj zásadní podíl na tomto zločinném spiknutí proti obyvatelstvu mají mainstreamová média, lékaři, vědci a instituce, které mají ze zákona povinnost dbát na bezpečnost nových léčiv a vakcín. Proto má kniha v podtitulku „Proč skončí krize až tehdy, kdy pachatelé budou stát před soudem“. Veškerá tvrzení a data jsou řádně doložena a jsou uvedeny také zdroje, ze kterých byly informace čerpány. Kniha navazuje tematicky na knihu, kterou napsali Dr. Joseph Mercola a Ronnie Cummins s názvem „Pravda o Covidu-19“ (nakladatelství RIVA 2021) a která mapuje situaci do roku 2021.

Kniha Guntera Franka se především zabývá situací v Německu, ale paralely s Českou republikou jsou zřejmé. Čtenáři jistě nezapomněli na to, co se dělo v této pseudopandemii, na všechna prohlášení rotujících ministrů zdravotnictví. Snad za všechny připomeneme „Covid -19 je nemocí neočkovaných“, „kdo se nenechá naočkovat, zemře“, „Neočkovaným to musíme co nejvíce znepříjemnit“. Nakonec za nekompetentními politiky zůstal biliónový dluh, churavějící ekonomika a lidé, nedůvěra v autority, farmaceutický průmysl a vakcíny jako takové. Tato kniha čtenářům pomůže pochopit celý mechanismus, kterými politici prostřednictvím státu ovládnou obyvatelstvo a mohou ho přinutit k naprostému podvolení se politické zvůli.

Při čtení této knihy prosím čtenáře, aby posuzovali svoji vlastní zkušenost s tím, co popisuje a dokumentuje autor. Zároveň se, drazí čtenáři, dívejte na celou záležitost přes prizma citátu anglického spisovatele vědecko-fantastické literatury Iana Watsona: „Pokud vás někdo musí přesvědčovat, napomínat, tlačit, lhát, lákat na pobídky, nutit, zastrašovat, odhalovat, obviňovat, vyhrožovat, trestat a kriminalizovat… Pokud je toto všechno považováno za nezbytné k získání vašeho souhlasu – můžete si být naprosto jisti, že to, co se propaguje, není pro vaše dobro.“

Blíží se volby do senátu, krajů a příští rok do poslanecké sněmovny. Zvažte, zda chcete znovu svěřit osud svůj, svých dětí a této země do rukou politiků, kteří tak fatálně selhali a nadále selhávají. Tato krize opravdu skončí až tehdy, kdy pachatelé budou stát před soudem. V opačné případě se celá ta hrůza bude opakovat. Legislativu a represivní mechanismy již připravují v Pandemické smlouvě.

O tom všem je otevřeně psáno v této knize.